fredag 3. november 2017

Snadder Ørret Taco

Da var det fredag igjen og barna ville ha taco. Ingen problem det men idag byttet vi ut kjøttdeigen med fisk. Nemlig en Svensk Venern Ørret :-)

Mange av mine venner og kjente lurer på hva jeg gjør med all fisken jeg får og her er svaret på noe av det. Mine barn er glad i fisk og det er også jeg, så fisken blir ikke gammel i fryseren her.

Det er jo ekstra stas når barna spiser seg propp mette og sier flere ganger gjennom måltidet at dette var godt, skikkelig godt. Det gleder et fars fiske hjerte!!!



Noen fine fillet biter saltes og pepres



Steker dem fort på nokså høy varme i olje og tilfører godt smør mot slutten før jeg legger dem på en tallerken hvor de får hvile en 20-30 minutter før servering. (De stekes bare til jeg får en fin stekeskorpe på hver side) Da blir de saftige og gode etter hviletiden.


Snadder for store og små!!!


Yummi!!!!!!

Ha en fin taco fredag mine venner :-)



Ingen kommentarer: