søndag 26. februar 2017

Nye inspeksjonsluker i min Galia 630 WA

Da er riggingen av min Galia 630WA igang. Legger ut litt bilder underveis av byggingen.
Har nå satt inn flere inspeksjonsluker og laget fester til Scotty riggene. Stangorgelet er demontert og skal sendes bort for en liten sveisejobb.
Om kort tid mottar jeg utstyret fra Raymarine som skal monteres. Det gleder jeg meg til!!!


Jeg laget meg en mal som jeg streket etter før hullene ble skjært ut. Jeg benyttet i fine sag til dette.



Laget først et inspeksjonshull før jeg skar ut hele hullet til luka.
Dette gjorde jeg for å være sikker på at det ikke var noen hindringer hvor luka skulle plasseres.



Ble veldig fornøyd med resultatet. Nå blir det enkelt å komme til med å trekke kabel og montering av autopilot.

Ingen kommentarer: